czwartek, 11 lutego 2010

Zupełnie małe polowanie i White Stripes / little hunting & white Stripes


Pasiasty "worko-sweter" Vila, sportowe bufki na wiosnę z H&M, czapa pantera, idealna para skinny jeansów z H&M (fit sqin) i czarne, klasyczne jazzówki z prawdziwej skóry.
Jak dotąd udało mi się upolować pasiaka, jeansy i półbuty, a na resztę ciągle się czaję. Nie mogę wypatrzeć sportowych bufek z rękawem 3/4, ale pewnie na serio zainteresują mnie, kiedy na dworze będzie sporo więcej niż -6 stopni. Czapka gdzieś mi mignęła, nie wiadomo gdzie.
Deserowo Laura Laine dla Zary ;) (swoją szosą w Zarze udało mi się upolować jeszcze jedną parę skinny jeansów, tym razem stretchowych :)

To całe polowanie to już powinnam ukrócić, bo coś za długo (czytaj "za dużo kasy") mi to zajmuje ;]
A teraz pora się skupić na pracy, nie tylko na pierdołach.
Nie będzie to łatwe, bo mam nowe, cyfrowe poręczne cacko, którym nareszcie mogę się pobawić:

 Nasz dziennikarski Nikon (f90), genialna lustrzanka, przestała mi się opłacać, od kiedy nie mam dostępu do ciemni i chemii, jak kiedyś na uczelni. Potrzebowałam ekonomicznego cyfraka, w miarę lekkiego z możliwościami między kompaktem a lustrzanką cyfrową za przyzwoitą cenę (i z przyzwoitymi możliwościami)
Trafiłam w 10 moim zdaniem i...teraz to się nareszcie pobawię :)

Na sam koniec - tych państwa specjalnie przedstawiać nie trzeba, White Stripes, "My doorbell".
Stripped sweater from Vila, ( powered shouders?) spring H&M jacket, panter hat,  perfect skinny jeans from H&M, classic black, jazz flats made of real leather from HD - and finally Laura Laine's graphic for Zara as dessert.
At least I found sweater, jeans and flats :) I spent too much on my "sales hunting"... I should think seriously about my job now. It's going to be hard because I bought a new camera...and I just started to play with it.
My heavy Nikon (F90) camera was to elaborate to use it without having your own darkroom and photographic chemistry. It's a pity that it's not digital,  it's  quite heavy Single Lens Reflex camera and I needed something more quick-use between manual and compact...and more digital. 
I've finally found what I was looking for :)
Now it's going to be hard for me to stop plaing and getting my job done on time. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz