środa, 14 kwietnia 2010

Garden :)

H&M postarał się na wiosnę z nową, "organiczną" kolekcją. Jest to sporo ubranek, w które chętnie bym się wsunęła. Mam cichą nadzieję upolować przynajmniej kilka rzeczy z tej cholernie ładnej kolekcji, nwiązującej do stylu lat 70-tych. Flower power jednym słowem, spring rules!
Polowanie zaczęłam od zakupu tej sukienki, której góra mnie zachwyciła. Oczywiście przepłaciła, bo kupiłam ją przez allegro, ale co tam. Mam skojarzenia z kolumną dorycką, kwiatem, a nawet serwetką zakładaną na pieczoną kurzą nóżkę. Przy tym fason bombka, odcinana pod biustem, idealna dla mnie.Teraz tylko muszę wymyślić buty i kopertówkę, bo zamierzam się w niej wybrać w maju na wesele znajomych.

I love new Garden Collection from H&M, made of organic cotton. There are many nice clothes I would like to wear from this 70-ties like, flower -power-spring collection. Especially one dress cought my eye, it reminded me ancient Greece in some way (architecture). I decided to buy it  and I ofcourse overpaid, cause I bought it via internet -but...naaah, whatever. I would like to wear it for my friends wedding. I just have to find proper shoes and little bag.



My new "Garden"  dress, just arrived. Now I whave to find proper shoes...

H&M Garden collection


A to mój przydomowy "garden" i czekam własnie aż zakwitną w nim drzewa.
This is my garden. I'm waiting for the trees to bloom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz