czwartek, 10 grudnia 2009

Late night roses.

Obił mi się o oczy ostatnio pokaz Kenzo na jesień 2009 i rzuciło w oczy kilka różanych motywów.
Widziałam już pare takich na sweterkach i spódniczkach z Assosa. Takie herbaciane albo irlandzkie różyczki a'la czasem art nuveau, a czasem po prostu "jakieś retro", przesympatyczny motyw na zimę. A nawiązując do jesiennego pokazu Kenzo, naprawdę nikt mi nie powie że folk jest passe...tak na marginesie, nie będzie tez passe na wiosnę :).Dotąd jednak w ręce mi nic różanego jakoś nie wpadło, za to wczoraj wpadła mi w oko w Zarze spódniczka, zobaczyłam ją na manekinie razem z czarnym bufiastym long topem i ramoneską. Zestaw mi tak wpadł w oko że poszedł do domu razem ze mną (bez ramoneski bo swoją już mam). Musiałam się pocieszyć wczoraj a różowe różyczki dawały po oczach jak wesoły neonik :)
Moherowe kawowe bolerko H&M  jest prezentem, a że zimno to się przydało w klubie nocą.

Lately I've seen Kenzo fashion show for fall 2009, and...I'm sure that folk style is not out yet.
I've been to Zara and that rosy mini skirt occured to me, I decided to buy it in set with nice black top with puffy shoulders. Set looked good with black biker jacket, black shiny leggins and black velour boots.
I had to comfort myself, 'cause my day wasn't nice compared to the evening and night :)
Short cofee cardigan from H&M was a gift, It was warming me up because the night was really cold.




Tak tak, Billego Corgana albo się lubi, albo niecierpi ;) zawsze kiedy go nucę to go przedrzeźniam i wychodzi bardzo zabawnie, ale lubię Pumpkinsów :)
It's like you love Billy Corgans voice or hate it. I make fun of that often, but I just like it.





Ja bym jeszcze poprosiła sweterek różany :)
O...i prawie zapomniałabym o mojej nowej zdobyczy, torebki z Zary, która miała być workiem na łańcuszku - a już myślałam że nie znajdę większego i niepikowanego ekwiwalentu Chanlekowatych torebeczek a'la Atmosphere.

I would like also a nice, rosy sweater.
Oh...Ialmost forgot about my new Zara bag. I wanted a bigger, not swooped baggy-bag with golden chain and I found.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz