piątek, 11 września 2009

Czarne, jesienne drapowane tulipany / Black autumn drapepd tulip skirts



Drapowane czarne tulipany. Pierwsza z lewej to mój nowy łup z sh, dwie kolejne to inspiracje:  Lipsy kolejna nie wiem, ale bardzo mi się podoba.  To jest coś, czego właśnie zaczęłam szukać, bo to idealny fason na moje wąskie biodra. Potrzebne mi coś co mi nada kobiece kształty i taki drapowany tulipan to świetny pomysł.
Mam kilka takich tulipanówek, mam też ołówki, ale nie miałam jeszcze żadnej drapowanej. 
Myślę, że świetnie będzie się ten sh-owy łup prezentował z czarnymi leginsami, albo panterkowymi rajstopami, które mam w planie i z krótką, odcinaną kurteczką. Kto wie, może uda mi się kupić w najbliższym czasie wymarzoną H&M-ową ramoneskę z bufiastymi rękawkami, zobaczymy.

Black wrapped tulip skirts. The drape is something I want to try on.  I have pencil skirts, classic tulip skirts and I feel really good in it. This tulip wrapped shape is perfect for my narrow hips,  so I must say that this "wide-wrapped short skirt" trend works for me. It's going to look great with leggings or high boots  with a cropped blazer or jacket. I hope to buy my personal must have - H&M cropped jacket with distinct rounded shoulders that evoke a Balmain like appearance. That would be nice...well we'll see.

First one from teh left is my new sh finding, another are my inspirations. One is Lipsy,
next one I have no idea but I really like it. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz