poniedziałek, 7 września 2009

Nowe zdobycze i inspiracje / My new arrivals and inspirations



 Szalik: novamoda/  pepegi: H&M/  piny: House,/ katana: River Island  /  Scarf:  novamoda/ sneakers: H&M/  pins:House/ jacket: River Island




Trochę moich nowości. Może nienajpraktyczniejszy pomysł z kupowaniem białych pepegów o tej porze roku
(i przy stopniu brudzenia się w ogóle, jaki prezentuję) ale urokowi tych H&M-owskich się nie oparłam. No i muszę w czymś biegać w pracy. Panterkowy szal wynalazłam na allegro, tani a dokładnie taki jaki chciałam - śnieżna pantera w odcieniu sówska w stonowanym brązie i ecru. Piny z House'a zdobią moją romantyczną, beżową katankę z River Island.
Uwielbiam takie kolorystycznie pasujące do siebie zestawienia. Hu-hu :)

My new arrivals: white sneakers (I'm not sure it was a good color choice for this time of year, but you know...I just loved them and I needed cute and comfortable shoes for work ;)) Leopard print scarf - the ideal one ( cheap and in perfect color) and romantic comic book pins, on my romantic River Island beige jacket I got from my mother in law.


 
boots: Peacocks

 Oczywiście mając na względzie, że pierwszy raz tego lata/jesieni zmarzły mi stopy, pomyślałam więco botkach. Koniecznie chciałam niepraktyczne, zamszowe, ale potrzebuję matowej czerni do moich wet-look leginsów. No i 2,5 cm obcasa i ten marszczony, saszkowy fason.

Because my feet got cold for the first time at the end of this summer I've bot myself new boots. Just as I wanted - black, low heel, suede,perfect for wet look leggins I'm planning to buy this autumn. 



 

 
Stopy świat" / "Feet world" /dital art 2007

2 komentarze:

  1. stuk.puk
    gdzie kupiłaś butki jeśli można wiedzieć ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A witaj, witaj :)
    Butki kupiłam na allegro, widziałam takie u dwóch sprzedawców, jeden sprzedaje je jako "bezimienne" a drugi jako właśnie Peacocks.

    OdpowiedzUsuń